LohusaCicegi bende çay şeklinde yapıyorum ama suyu kaynatıp kimyonu kaynamış suya katınca daha etkili oluyormuş öyle yapıyorum , her bebek bireyseldir bağımlılık yaparmı bilmiyorum ama uykuya daldıktan sonra kapatabilirsiniz ve zaten 3,5 -4 aylık bebek artık etrafı keşfetmeye başladığı için tam oyun bebeği oluyor beyaz gürültü dünyaya alışana kadar bir araç aslında sonrasında etrafla ilgilenmeye başlıyor emerken bile bırakıp etrafı inceliyor o zamanda pencereden baktırıp veya hava güzelse dışarıya çıkartıp farklı bir dünya olduğunuda farkına varmasını sağlayabilirsiniz hep aynı odada durmaktansa farklı odalarda zaman geçirebilirsiniz o zaman zaten farklı bir dünyada olduğunu anlıyor şuan benim bebeğim 4,5 aylık bir kaç tane oyuncak aldım hepsini birden vermiyorum mesela bir kaç gün aynı oyuncakla oynuyor sıkılıyor diğerini veriyorum onunlada birkaç gün vakit geçiriyor öncekini unutmuş oluyor geri ilk oynadığı oyuncağını veriyorum ileridede öyle yapmayı düşünüyorum çocuklar önüne çok oyuncak yığılınca ilgilenmiyor bence ıkınmasıda hazımsızlıktanda olabilir anne sütü dışında mama veriyormusunuz ben ilk sütüm gelmediği zamanlar mama veriyordum fazla veriyorum diye ıkınıyormuş çocuk sonra mamayı bıraktım ıkınmadı birdaha , Zamanla bebeğinizi daha iyi tanırsınız uykusumu geldi , acıktımı ağlamasından çözersiniz ama size tavsiyem ilk önce morelinizi yüksek tutun o zaman bebeğinizde bunu hissediyor emin olun başkalarının olumsuz eleştirilerine kulak tıkayın inşallah herşey gönlünüzce olur 🤲🏻🌸