Elele en güzeli kimseyi takmamak yaa artık biri benle konusurken beynimde şarkılar çalıyo😅 duyunca sinirleniyorum sinirlenince bebeğime yansıyo illaki bizim stresimiz onlarada yansıyo hatta benimki emzirirken bazen kendimi tutamıyorum babasıyla tartışırken sesim yükseliyo ister istemez oda hemen memeyi bırakıp bana gülmeye başlıyo şirinlik yapıyo sonra dur diyorum kendi kendime napıyorum ben diye o yüzden işte duymamayı tercih ediyorum