Eyense emzirmediğin zamanda sağma yap ben kızımı emzirdikyen sonra ne kadar kaldıysa sağma yapıyorum biberonla veriyorum öyle çok bişey çıkmıyor en az 20 cc en çok k 40 cc oluyor onuda içiriyorum içiyot belki mama versem onuda içecek ama. Vermiyorum bakalım idare etmeye çalılıyorum birde gecen gün internette mochi diye süt sağma için bişey vardı bugun onu aldım gelince denerim yqzarım sana elektrikli süt sagma ile 30 cc zar zor alan onunla rahatlıkla 60cc alıyormuş damla damlaya göl olur mama sayısı azalır en azından