iremyy yok yok posetle sariyorum ben pat pat sariliyor vallahi 😁 ama bir sefer dogu tarafina gitmistim farkli kültürler tanimak amacli bekarken ağrıya gitmistim hatta orada bi ramazan bayraminda kaldim etli yapiyorlardi ben gene incecik sardim tabi etle sarmak birazdaha zormus bunuda anladim sabah bi kalktim benim incecik sarmalar dombik dombik olmus 🤭😁 ama tadindanda yenmiyorducidden cok baskaydi bide orada sey yapmislardi ayran aşı corbasi deniyordu galiba ya soguk yogurtlu corba diyeyim ben adini tam hatirlayamadim cunku bayrama o vardi
Bizim burada tavuk haslarlar sarma sararlar ya yaprak ya kelem dolmasi pilav olur corbada tarhana veya mercimek filan oluyor corba