AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 12hayat34 Anladım şimdi.. Bizde kayınbabamlars gidiyoruz orda yeme içme ağırlama oluyor ama ben ayrı oturuyorum.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi iremyy Güzel bayramlar geçirin şekerden daha tatlı ♥️ Kalabalık ailelerle güzel bayram evet.. Olsun o telaş olmadı bile güzel geliyor insana.
AnnaKurt iremyy Aksam görümcem yiyor. Şu an bana sinir oluyorsun demi saatlerce sardın ben löp löp götürüyorum diye 😂😂😂😂 dedim yok yok ye 😂😂😂😂😂
iremyy AnnaKurt Sararken yenmesi daha sinir edici bir yandan sarıyorsun öteki yandan azalıyor 😂 Yoksa yemek için sarıyoruz sonuçta.
ZehraSareMom 12hayat34 Biz küçük olduğumuz için biz gidiyoruz bize kimse gelmiyor o yüzden bi sey yapmadım temizlik yaptım sadece ☺️
Tubasahra iremyy Ya benim de ilk defa yetmedi.😢 Senin iyi olmus valla 🤣Su yemek hazir olunca herkes kolay oluyor sanki.
iremyy Tubasahra Yapması değil, yemeği bulması daha zor. Gerçekten yemek bulunca üzerimden tır kalkmış gibi hafifliyorum 😂
Bhr28 Deletedmom_109 eşim de bugün alışverişte yaprak gördü , sarma sarabilir misin diyor 😅 dedim senin annen, benim annem yaparlar zaten boşver ben yapamam 😂 vallahi buradaki anneler çok hamarat ya 😊
Kbrbisi28 Bayramda bana kimse gelmeyecek ama ben yaprak sardım eşimin babaannesine goturecegim elim bos gitmeyeyim anlamında
iremyy AnnaKurt O sırada dakika başı gelip sarma kaçıran Yiğit.. 🥲 Görmediğimi sanarak löp löp götürdü çocuk 😂