arasinannesiyim25 sizin bebeğinizin gazı var benim kızım bir ara gazını rahat çıkarıyordu doktora dedim sürekli mama istiyor emmek istiyor ama gaz sorunu da bitti rahatlıkla çıkarıyor gazını artık doktor beni orda düzeltti hayır dedi çok gazı varki gaz atıyor dedi emmekte rahatlatıyor ondan emmek istiyor dedi size yazdığımı söyledi mama sınırlı kontrollü meme sınırsız kussada sorun yok. Ve doktorumuz çok iyi doktor. Sizin bebeğiniz gazı Var anladığım kadarıyla ağlayarak uyanması da onu gösteriyor. Gaz damlası bağırsak düzenleyici falan kullanabilirsiniz doktorunuza danışın tabi yine de. Birde kolik bebek masajları var gaz için onları yapın bebeğinize sürekli. İnternetten gazlı bebekler için olan şeyleri aratın hangisi bebeğinize iyi gelirse artık. Kimi beyaz gürültüyle rahatlıyor kimi sallanarak kimi kundaklanarak falan.