arasinannesiyim25 Kızlar bir aylık bebeğim, meme+mama olarak gidiyoruz beni emse de 1 saate aç gibi çığlık çığlığa ağlıyor mama içse de aynısını yapıyor. Üstelik 90 cc mama içiyor acaba doymuyor mu?
Ekvatoral arasinannesiyim25 gazı olbailir. Verdiğiniz mama miktarı yeterli gibine kadar süre ile veriyorsunuz ? Belki sadece duygusal doyum için emmek istiyordur
arasinannesiyim25 Emel38 mide gazını sürekli çıkarıyorum, alttan da rahat bir şekilde gazını çıkarıyor
arasinannesiyim25 Ekvatoral normalde 2 3 saatte bir emiyor mamayı da aynı şekilde 2 3 saatte bir veriyorum ama son 3 gündür doymuyor gibi
Bestemm arasinannesiyim25 bebeğinizin alttan gazını çıkarması gazı olduğu anlamına gelir gazını rahat yapıyor gazı yok demek değildir bilginiz olsun. Aksine gaz atıyor demekki gazı var. Bebeğinizin gazıda olabilir o yüzdende sürekli emmek istiyor olabilir haberiniz olsun.
Zeynep0808 arasinannesiyim25 bende meme artı mama gidiyorum günde iki defa veriyorum mama 60cc sabah 60cc akşam veriyorum 90 bana fazla geldi bizde 1 aylığız
arasinannesiyim25 Zeynep0808 ben de günde iki defa mama veriyordum fakat birkaç gündür 50 dakika da emse kaldırınca aranmaya devam ediyor, ağlıyor uyumuyor ne yapacağımı şaşırdım
Minnakseven arasinannesiyim25 benim bebem de sürekli ağlıyordu gazı olmadığı halde 3 ay meme harici her yerde ağladı sürekli kucağımda ve memedeydi
Gmz-34 arasinannesiyim25 1,5 aylık gece hiç uyumuyor gündüz uyuyor emip .Onda da uyanınca öyle çok az bakması var genelde ağlıyor
Zeynep0808 arasinannesiyim25 gazı vardır benim bebeğim alttan gaz çıkarsa Bile üstten Çıkarmadan rahat etmiyor uyusa bile 10 dakika sonra ağlayarak uyanıyor belki sizin bebeğinizde öyledir aranması acıkıyor anlamına gelmiyor bence bebek doyduğunu bilmez
Minnakseven arasinannesiyim25 çünkü çok küçükler ilk 3 ay dünyaya alışmaya çalışıyolar tek bildikleri meme emmek ve anne.o sebepten anneyi ve memeyi istiyorlar ben de mama+meme veriyorum kusardı yine emmeye devam ederdi fiziksel değil duygusal bi ihtiyaç.3 ay bitince pamuk gibi oldu kızım çok neşeliydi 😍
Bestemm arasinannesiyim25 hayır emme refleksinin tatmin ediyor aç değil bebeğiniz emmek istiyor. Ayrıca 150 cc de verseniz içer doyma hisleri yok bilmiyorlar. Mamada kontrollü gidin mide genişler obezite sorunu olabilir ama meme sınırsız verebilirsiniz kussa da sorun yok doktorum öyle demişti bizde de aynı sorun vardı üstelik bizimki meme de tutmuyordu biberonu emmek istiyordu tüm gün. Şimdi hala istiyor bir paket mamayı bir günde bitirir versem ama vermiyorum tabi ölçülü gidiyorum.
arasinannesiyim25 Bestemm 120 ml’e çıkarmayı düşünüyordum arttırmayayım o zaman. Peki 1 saat uyuyor sonrasında ağlayarak uyanıyor gazı da yok bu neden oluyor peki? Mama içse de 1 saatte ağlayarak uyanıyor
arasinannesiyim25 Bestemm ciddi misiniz? Sürekli hatta 15 dakikada bir alttan gazını çıkarıyor. Ben de gazı yok rahat çıkarıyor diye seviniyordum..
Bestemm arasinannesiyim25 sizin bebeğinizin gazı var benim kızım bir ara gazını rahat çıkarıyordu doktora dedim sürekli mama istiyor emmek istiyor ama gaz sorunu da bitti rahatlıkla çıkarıyor gazını artık doktor beni orda düzeltti hayır dedi çok gazı varki gaz atıyor dedi emmekte rahatlatıyor ondan emmek istiyor dedi size yazdığımı söyledi mama sınırlı kontrollü meme sınırsız kussada sorun yok. Ve doktorumuz çok iyi doktor. Sizin bebeğiniz gazı Var anladığım kadarıyla ağlayarak uyanması da onu gösteriyor. Gaz damlası bağırsak düzenleyici falan kullanabilirsiniz doktorunuza danışın tabi yine de. Birde kolik bebek masajları var gaz için onları yapın bebeğinize sürekli. İnternetten gazlı bebekler için olan şeyleri aratın hangisi bebeğinize iyi gelirse artık. Kimi beyaz gürültüyle rahatlıyor kimi sallanarak kimi kundaklanarak falan.