[silindi] [silindi] tomografiymiş baktımda mr yumusak doku tespiti içşn kullanılıyormus bzde kemikler falanda vardı.
Gamze00777 Asknur Benim kızımın da MRı çekilecek ama erken olduğu için çekmediler şu an onaylık 11 ayda çekilecek bir yaştan önce pek önermiyorlar zaten ilaçlı Emaar olduğu için anestezi alacaklar
Zey6 Asknur zar zor tutmuştuk. Biz uyku beslenme düzenine göre sabah erken saatte olmasını o vakşt daha sakin duracağını rica etmiştik. Sizinde tahmin ettiğiniz şekik varsa isteyin
askanne10 Asknur başını tutabiliyordu ama yüz üstü tatmayı sevmiyordu bir dakika bile duramıyordu öyle ve ellerinden tutunca tam gelemiyordu başını biraz kaldırır ama tam kaldırmazdı biraz geç oturdu daha yürümedi ve konuşmadı aslında çok ilgileniyoruz gerçektende
Asknur askanne10 eminim çok ilgileniyorsunuzdur. Bebeğiniz çok şanslı 🙏🏻 Bizde aşırı ilgileniyoruz başka hiçbir şeyle ilgilenmiyoruz. Hatta sırf bu kadar üstüne düştüğümüz için böyle olduğunu söyleyenler bile var 😔
askanne10 Deletedmom_13 yani aslında şöyle her insanın başka yetenizi olabilir bebeğiniz bir dahi bile olabilir bir konuda. O yeteneğindeki olduğu konuyu sizin bulmanız gerekecek benim işitme engelim 45-55 db iki kulaktan bir yaşımdan beri var. Cihaz tüm doktorlar verdi ben almadım ve sol kulakta bazen nabız sesi duyarım gece veya gündüz doktor bir sıkını olmadığı İçin mr ve ultrason ile çok önemsemedi ben resimde geliştirdim kendimi
Deletedmom_13 askanne10 cihazla hayatınız kolaylasabilirdi ama kendi tercihiniz inşallah benim yavrumda sorunsuz hayatını devam ettirebilir 🤗
askanne10 Deletedmom_13 aslında doğru cihaz işimi kolay yapardı mutlaka ama ben bir yaşımda kaybettiğim işitme yetimi ve kısıl sesler hariç genel duyuyorum diye liseyi bitirene kadar tam anlamıyla kulak testlerine girmedim hep en önde uyurdum sınıfta felan. Birde sonradan değil bebeklikten beri diye p şekilde duyunca öyle konuşmaya başlayınca harfleri hepsini net düzgün söylediğim için en son gittiğim kulak doktora ve testi yapan dahil ben teste girmeden 55 Db duymuyorum dediğimde inanmadılar sonuç çıkana kadar. Belki resim veya dans ama mutlaka bir şeye fazlası ile yeteneği olacağından şimdiden Emin’im. Benim orta okul ve lise sınıf arkadasım ve ablası vardı. Arkadasım çok belli belirsiz konuşuyordu aynı sınıfta yıllarca okuyan hemde komşum olması ile alakalı o a veya y derken ben anlardım onu. Matematik dersleri hepsi çok iyiydi ve resmî mükemmeldi çok sergiler açmıştı lise bitene kadar. 5 yaşına kadar hiç duyamamış iki kulağından ve konuşamamış biriydi kendisi ama yurt dışındaki hemen resimde yönlendirmişler kendisini ve ablasını. Ablası belli bir db aşağısını duymuyordu o da belli bir kısmi görme sorunu da vardı ama konuşması daha anlaşılırdı ve ikisi Anadolu ün. Yapı ressamlığı okudu işitme engellilerin kazanma olasılığı fazla olan bir bölüm kontenjan ona göre alıyorlar. Ablası öyle yüzle yapıyoruz ki resimleri ben şaşırırdım ve ablası da kendisi de şakacı çok iyi insanlardı. Şimdi ikisi mimar yanında yapı ressamı olarak devam ettiler hayatlarına ve resim yapmaya devam ettiler
askanne10 Asknur sizin bebeğiniz de şanslı ilgilisiniz sizde bizim durum biraz farklı olarak kalabalık aileyiz ve 6 kişiyiz evde en küçük benim ve yaşım 40 ve hepimiz ilgileniyoruz şimdi 19 ama erken doğduğu İçin 17,5 aylık
Ask35tego Çok geçmiş olsun umarım sorunsuz geçer, bisey çıkacağını sanmıyorum içime doğan bu gerçekten 1 aya kafasını da tutar, bazı bebekler Kas yapısı daha gevşek olabiliyor geliştikçe yapabilir Allah acılarını göstermesin
ZeynepNurten Busrabsr bizimki doğar doğmaz anlaşıldı üfürüm dendi ama baya büyük ve kapanmayan bi delik çıktı çocuk kardiyolojiye gittik net olarak orda öğrendik
ZeynepNurten Busrabsr ultrasonla canım Allah’a çok şükür morarma falan olmuyodu hiç bi sıkıntısını yaşamadık anjiyo ve ameliyat dışında
Rsdr Asknur anestezili mr çekildi korkma canım cektir bir sıkıntı varsa herzaman erken teşhis iyidir 👌🏻