askanne10 merhabalar teşekkür ederim vakit ayırıp yazdığınız için❤ bizim şöyle bir avantajımız var bebeğimin tek kulağı duyuyor şükürler olsun. Tek kulak %90 isitme engeli var. Aslında odyologlarin söylemlerine göre yaşıtlarından geri kalacağı çok zorlanacağı konusmada zorluk yaşayabileceği söylenmişti ama şuan 9 aylık meme emme anne baba gibi kelimeleri bilinçli şekilde söylüyor. Çok şaşırtıcı şekilde hızlı öğreniyor verdiğim çoğu komutu yerine getirebiliyor🧿 isitme cihazı kullanmamız gerekli ve bu yüzden mr ve bt istedi doktorumuz onu çektirdik anestezi alarak. Başta evet çok üzüldüm ama insanlar hastane kapılarında ne dertlerle boğuşuyor bizimki de dert mi dedim. Hem odyolog bize gözlük takmak kadar normal bisey cihaz kullanmak dedi motive etti bizi ve sizin söylediğiniz gibi isitme gerektirmeyen mesleklere uğraşlara yönlendirebilirsiniz çocuğunuzu dedi. Bizde öyle düşünüyoruz. Evde de çok ilgileniyorum hatta tüm hayatımı yavrumun hayatını nasıl güzelleştirebilirim nasıl kolaylastirabilirim bunlarla uğraşmakta geçiyor 🥰