Muratveannesi Bende insatgram kullanmıyorum burdan da açıklama olur ama belki geç olur diye düşünüyorum ben😊
NaimeYilmaz 12hayat34 Yani anlık yapıcaz biz de. Bir yandan çekip bir yandan paylaşamayacağımız için biraz beklenecek tabii. İsteyen yayına özel hesap açabilir, tercih etmeyen de paylaşımı bekleyebilir.
NaimeYilmaz AhmetSalihim Forum çekilişi ve anket çekilişini ayrı ayrı platformlarda yaptığımız için 2-2 bölmek istemedik. Bu nedenle 4-4 oldu :)
Zezz NaimeYilmaz banada cikmaz cikarsa eğer ismimi etiketleyin cok miy miy bi kizim var gormeye bilirim
Benkimimki NaimeYilmaz Gmailden mi mail atılcak yoksa başvuruya katıldığımız maildenmi ben icloudtan attım görselleri mesela