Bebeğim 3 aylık şu an düzen için erken eğitim için de erken biliyorum. Ama 2 3 haftadır bebeğim sabit bir düzende gidiyor çok şükür. Ben de bunu hiç bozmuyorum ama doğru mu yapıyorum bi danışayım dedim.
Sabah yarım saatlik uyku yapıyor öğlen 3 saatlik sonra yine yarım saatlik bir uyku yapıyor. Sonraki uyku gece uykusu zaten.
bu şekilde olması iyi bir düzen mi yoksa öğlen uykusu daha mı kısa olmalı. Bu arada hiç uyandırmıyorum kendi kalkıyor bu sürede.