Kbrbisi28 Berra0804 elle bende cok sagiyordum hatta esim inekmisin sen demisti birkeresinde bana 😁🤭 ben hem manuel pompa almistim hem elektrikli ama genelde manuel kullandim
MLS09 Kbrbisi28 sağmanin süt artiminda faydasi oluyormu ? Bende ilk zamanlar sagiyodum sonra bebeği emzirmenin daha faydalı olduğunu hiç bir makine bebek gibi cekemeyecegini söylediler bıraktım sağım yapmayi ama sütüm az tekrar başlasam mi sağım yapmaya
MLS09 Berra0804 sağım yapincs çok az süt geliyo elle sıkınca sanki daha fazla gibi bu da moralimi çok bozuyo