Berra0804 ben sonra yapıyordum önce bebek emeceği kadar emsin diye. Başlarda bebek 8 kere emiyorsa 8 kere de sağıyordum sütler taşıyordu çok zor bir durum. Yavaş yavaş sağmayı azaltmanız lazım. Laktasyon hemşiresi şöyle demişti, eğer emzirdikten sonra memenizde aşırı bir şişlik ve rahatsızlık hissetmiyorsanız sağmayın. Ama varsa memeyi rahatlatacak kadar sağın. Bu şekilde günde 5-6, daha sonra 3-4e kadar düşürdüm. En sonunda zamanla memelerin de terbiye olmasıyla sağmayı komple bıraktım.