Ayy ne kadar da bizsiniz 😀😀 elim nöbet usulü çalışıyor ve iki güne bir inciraltındauı evet güzel yer ama artık o kadar sıkılmaya başladım ki ve burda daha 1. Yılımız üç yıl daha var sanki gezecek yer kalmadı gibi hissediyorum 😀 ya sezonu açılırsa ilçelerden umutluyum oraları görmedik henüz