Krglzey kendi kendine iz kalicak ilk kirmizilik olusmustu sonra ici iltihap oldu o iltihap patladi tekrar iltihap oldu oda patladi ve kabuk olmustu bende endise etmistim burdaki eski postlara bakmistim o zman cogu annelerin bebeginde de aynilari olmuş suan buyudu kirmizi iz olarak kaldi kolunda ☺️ sizin bir şey yapmaniza gerek yok o kendi kendine iz kalicak sadece iltihap olursa temiz tutun orayi eli falan deger agzina goturur ☺️