Mistikestik Kızlar 10 gün kızıma verem aşısı yapıldı ama kolumda hiçbir iz vs bir şey yok duyduğum örnekler hep aşı yeri şişmiş falan sonradan iz olarak kalmış bu da aşının tuttuğunu gösterirmişyarın hemşireye sorsam mı sizce neden iz kalmadı diye saçma olur mu
Yasemin38 Mistikestik aşı sonrasında hemen iz oluşmuyor canım rahat ol bazen 3 4 ay sonrasında da oluşabiliyor
Snowglobe Mistikestik söyleyin bnce çünkü hemen yara gibi kabuk gibi oluyor sonra da iz kalıyor zaten. Anladığım kadarıyla sizde hiç Bi şey olmamış. Aşıdan sonra yıkamadınız değil mi
S_x_w Mistikestik ilk 2 çocuğumda iz yok hatta yara falan hiç olmadı ama her zaman olmak zorunda değil dediler..3cocıumda yara oldu uzun site geçmedi falan..iki şekilde de sorun olmuyor yani ama yine de sorun tabi sağlıkocağına
Zhnce Mistikestik kesinlikle dokunmayın yıkarken liflemeyin mumkun olduğunca temas olmasın çok önemli bir aşı çünkü Bir kaç ay içinde aşı yeri belli olacak şekilde kabarip sönecek zaten o zamanda hiç dokunmayın
mehmel54 Mistikestik aşıdan sonraki kontrolde bizim doktor bakmıştı 6.aya kadar bekleyelim bazen hemen olmuyor 6.ayda birden çıkıyor demişti çıkmazsa test yapar bakarız tutup tutmadigina demişti ama 1 ay sonra iz çıktı bizde siz yine de sorun en doğru bilgiyi o verir size
Bebegimm1 Mistikestik 8 veya 10 hafta icinde o iz cikiyor ortaya benmki 2 ay sonra cikmisti.içi iltihap olmustu simdiden soylim iltihap oldugunda mudahale etmeyin sıkmayin temiz tutun kiyafetini zmanala kabuk tutup kirmizi sekilde iz kalicak
Krglzey Bebegimm1 benim bebişte şubatta oldu ilk zaman bişey yoktu ama 1 haftadır falan kolunda kırmızı bir şişlik oluştu bir anda oldu normal mi yoksa doktora mı göstermeliyim o kendi kendine inip iz olarak mı kalıcak yoksa
Pandagiller Mistikestik aylar sonra çıkıyor şuan kızım 7 aylık ve şişti arada yara oluyor yaşında izi kalacak dedi ebe