arasinannesiyim25 canım benim bebegimde isitme engelli. Tek kulağı hiç duymuyor nerdeyse. Bende hep böyle hastanelerde süründüm testlere git gel git gel. Şimdi bu kaldı geçti olan testlerden eğer geçemezse bebeğin ilk etapta kulağının içinde sıvı yada kir var mı ona bakılması lazım. Yoksa Bera testine girmesi lazım orda anlaşılıyor sorunun kaynağı. İnşallah korktuğunuz gibi isitme engeli durumu yoktur. Ama varsa da hiç üzülme. Ben kendimi çok üzdüm ama odyologumuz bize dedi ki cihaz kullanmak gözlük kullanmak kadar normal bisey dedi. Hani anne olarak mutlaka insan üzülüyor ama bebekler ilk 3 ay kulak gelişimini anca tamamlıyor. 3 Aydan sonra gireceğiniz testler daha sağlıklı. Hatta şunu soyleyim ben hastanelere gide gele bir sürü aile ile tanıştım çocukları 7. Ayında 9. Ayında falan isitme testinden geçeni bile gördüm yani. Mutlaka Bera testine girip sorunun nerde olduğunu bilmeniz lazım