cnsymn yok estağfurullah, belki yazı dilinden öyle anlaşıldı amacım yargılamak değildi çok şaşırdım sadece 2 yorumda görünce son sesi, hani yüksek sesi denedik dese garibime gitmeyecek, direk son ses müzik dinliyoruz diyince şaşırdım, belki de gerçekten o panikten düşünemedi ama yapmasın sakın bir de bebekte bir şey yokken gerçekten panikle hasar versin istemedim. Eminim doktoru o kadar ciddi bir yükseklikten bahsetmemiştir. Amacım yargı değildi kesinlikle. Belki öyle anlaşıldı dilerimm ki güzel haberi hemen alır ve paniği geçer, Allah kimseyi sınamasın