Hayırlısı olsun hakkınızda merkezdeyim ben ev sorunu var tabiki ama yeni yapılarda var tayinciler gidiyor Facebook felan. Gruplar var ordan takip edebilirisiniz hatta bizim binada boşalacak benim bildigim 1 ev var eşyalı devrediyor. Bilmedigimde vardır eminim