Nihalalp valla doktorlar çok iyi özellikle kadın doğum ve çocuk doktorları sağlık ocaklarıda çok ilgili içiniz rahat olsun. 🧡bana kötüsü denk gelmedi. Yasaklardan doğuma memlekete gidemedim burda yaptım çok memnundum oğlum izmir de doğdu inanın izmirden 10 kat daha iyi burası kızım 1 hafta yeni doğanda yattı herşeyiyle çok ilgiliydi doktoru da hemşireside