Duru26 Mimoza-kizim aynısı benim kızımda da oldu 9aylıkken rutin kontrolde öğrendik doktorumuz d vitaminini bıraktırdı 3er ay arayla d vitamini kontrol edildi hiçbir sorun olmadı bizde
Duru26 Mimoza-kizim rica ederim dediğim gibi bizim hiç bi sorun olmadı bizde ocean kullanıyoduk eğer emziriyosanız sizde kullanıyosaniz d vitamini sizinde bırakmanız gerekiyo
Mimoza-kizim Duru26 yok canim emmiyor mama kullaniyorum sutumu sagip veriyordum o zamanlardada d vitamini kullanmadim hic
Mimoza-kizim Fecr yaaa bize 3 damla dediler etrafimdakilerde 3 damla kullaniyor doktorda bakti ne kadar kullanmam gerektigine oda 3 damla dedi acaba oyuzden mi yuksek ciktiki
Julide00 Mimoza-kizim d vitaminin yüksek çıkması gayet güzel doğal ve bebeğinizin bağışıklığı açısından harika bisi 🥰🥰 hiç canınızı sıkmayın inşallah bizimde böyle çıkar d vitamini yaa Canan Karatay in 300 lerde😂
Mimoza-kizim Julide00 bebekler icin zehirlenmeye yol açıyormus canm bobreklerde kalsiyum birikmesine neden oluyormus ve hasar birakabiliyormus
Julide00 Mimoza-kizim aynen bende onu öyle duydum ama kimi doktorlarda bişi yapmıyor diyorlar canım benim 💞💞Rabbim korusun
Mimoza-kizim nur-nr_123 evet baska doktor bulucam hacettepeye gidiyoduk ordakilerde asistan heralde her gittigimde baska doktor oluyo orda dogru duzgunde takip etmiyorlar ozel doktorlarda cok pahali yani napicagimi sasirdim 😞😞