Mimoza-kizim Kizlar merhaba gecen hafta kan tahlili vermistik vitaminlerine baktirmak icin d vitamini yuksek cikmis tekrar tahlil istediler falan varmi bu sorunu yasayan bir sıkıntı olurmu yarin gidicez ama internette hic iyi seyler yazmiyo kafama takildi 😞😞
nur-nr_123 Mimoza-kizim bn sanki bu şekilde yakın zamnda bu tarz post okudum hatta damlasınıs ormuştum ocean kullanıyordu ama sonra bi sıkntı çıkmamıştı cnm
Duru26 Mimoza-kizim aynısı benim kızımda da oldu 9aylıkken rutin kontrolde öğrendik doktorumuz d vitaminini bıraktırdı 3er ay arayla d vitamini kontrol edildi hiçbir sorun olmadı bizde
Mimoza-kizim birtatlianneee suan 6 ayligiz tam ilac kullanmiyoruz hatta bazi gunler d vitaminini vermeyi unutuyodum bile yani ona ragmen yuksek cikmis
Mimoza-kizim nur-nr_123 evet canm bende ocean kullaniyorum insallah bi sıkıntı olmaz kanlarinda sorun yokta dedi vitaminlerine baktigimizda d vitamini fazla cikmis ama kanlarini etkilememis dedi yinede içim rahat etmedi yani
nur-nr_123 Mimoza-kizim ne zmndan beri kullanıyorsun cnm kaç aylıkken başldın şu an kaç aylık oldu bn d vit çok kullanmadım bıraktım ona rağmen iyi geldi
Mimoza-kizim nur-nr_123 valla ne zamandir kullaniyorum hic bilmiyorum doktor baslamaniz gerekiyo dedi basladik sanirim 40ı çıkınca baslamistim
ZumruduAnka Mimoza-kizim çok vermemişsiniz gayet normal vermişsiniz ben oğluma aylardır 6 damla veriyorum. Yani 2 puf bütüncül tıp doktarlarının tavsiyesi bu. Hiç ölçüm yaptırmadım 4.5 aylık olduk her şey normal çok şükür. Siz ocean 400ıu olanı mı kullanıyorsunuz. Kutunun üzerinde ne yazıyor
nur-nr_123 Mimoza-kizim anldm kuzum o zmn dozu belki fazla gelmiştir cnm bana doktorum alması gereken aydaki miktarına göre verirdi oceanı
Mimoza-kizim nur-nr_123 hmm olabilir canm gittigim doktorun bir halttan anladigi yok zaten baskalarina sorup duruyo sürekli valla kafayi yicem kanina bakin diye soyledim kackere kontrole gittiğimde bakmiyolar bu sefer kanina bakin diye direttm cocuk huysuzlasti uykusu sıkıntıli olmaya basladı anca oyle baktilar yani