Themamacita iki çocuğumu da pış pış sesinde uyuttum bir süre bir problem yaşamadık “bebek uyutucu” diye bir program vardı onda zaman ayarı vardı örneğin bir saat sonra sesi kısarak kapat diye öyle kapatıyordum şimdi pış pış sız uyuyorlar buna geçiş yaparken de önce geceleri kapattık sonra da gündüz şuan kızım 11 aylık pış pış olmadan uyuyor bazen gündüzleri çok sesli bir yerdeysek ya da uykuya geçmeye zorlanıyorsa açıyorum arada