Şuanda bebeğimi beyaz gürültü ile uyutuyor olmam😁 uykuya tam dalınca da pış pışa geçip dakika ayarı var uygulamada 15-30 dk sonra kendisi yavaş yavaş kısıyor.
bende çok düşünüyorum tlfn yanında bi zararı olur mu diye endişe içindeym ama benim kullanılmayan bi tlfn diye biraz daha rahatım bakalım kaçıncı aya kadar devam edicz