1 aylık bebek henüz çok küçük. Bedeni anca düzene girecek. Lütfen ama lütfen doktor önerisi olmadan fitil, lavman vs vermeyin. Bu tür şeyler alışkanlık ve barsak tembelliğine yol açar. Sürekli yapmak zorunda kalırsınız. Dr önerisi ile baraak düzenleyici damlalar var. Anne sütü alan bebekler için 1 haftaya kadar normal deniliyor. Acele etmeyin derim.