meleginannesiyim 1esraaygun_ 1 minik cay kaşığı zeytinyağı kimyon suyuda etki eder benimki 3 aylık doğdugundan beridir verdim hic bir sey de olmadı
Aytenekinci 1esraaygun_ üç gün yapmaması normal üç günü geçerse sıkıntı bide sıkınıyosa benm bebeğimde kabız cnku ben fitil veriyrm bide bı kav defa zeytinyağ verdim oda brz etki ediyo ve hemşire tavsiyesiyle verdim zeytinyağını
Kubraaa89 1esraaygun_ ben bebeğime libareks diye bi lavman aldım tüplü bişe. Nohut büyüklüğünde sıkıyordum poposuna kucağıma alıp pat pat yapıyordum birkaç dk içinde yapıyordu. Ona sancıda yapar bu durum biz çok zorlandık Allah yardımcınız olsun 1esraaygun_
Cibaslove 1esraaygun_ Bio Gaia bagirsak duzenleyici etkisi cok iyi 👍 + doktorumuzun onerisi her gun 1 ck zeytinyagi icirin
Jelibonsmom Aytenekinci merhaba fitili ne sıklıkla veriyorsunuz acaba? Ve verdiğinizde kakasını yapıyor mu? Gazı da çıkıyor mu o sırada
Aytenekinci Jelibonsmom ben günde bir defa veriyodm ama yarım olarak ama artık iki günde bir veriyrm ewt cikiyo rahat ediyo 🥰🌹
Aytenekinci Kubraaa89 ewt bnde çok zorlaniyrm dediğinizi ben hastaneye yattığımda doktor vermişti oda çok iyi ama fazlası zarar diyolar onun icn
Hilam Cibaslove ne kadar veriyorsunuz acaba ve bebeğiniz ne kadarlık bana günde beş kere bir damla aç karnına ver dedi de pek etkisini göremedim
Cibaslove Aytenekinci Aytenekinci bizim doktorumuz surekli anne sutu ile besleniyorsa 1 hafta bile yapamamasi normal diyor. Bende ara sira mama veriyorum 6 damla bio gaia damlatiyorum icine o zaman ise yariyor.
Aytenekinci Cibaslove ben hergun o damlayı veriyrm ama yinede gecmiyo sıkıntısı çok fazla sıkınıyo sadece anne sütü aliyo benm bebegimde ama işte yinede arada veriyrm ben fitil yoksa yapamiyo
Hilam Aytenekinci bebeğiniz ne kadarlık fitili doktor mu önerdi aslında bebeğim kabız değil hergun çıkıyor tuvalete ama çok zorlaniyor arada verim diyorum rahat etsin diye de emin olamıyorum
Aytenekinci Hilam ilk knedim aldım snra doktorum verdi yaşına uygun dedi ama sıkınıyosa zorlniyosa verin yoksa vermeyn ben mecbur kaliyrm bebeğim yaoamiyo kendi kendine yoksa vermem