Mommyyigit bende her zaman kendime çok dikkat eden çok zayıf bir insandım ilk sezeryabimdan sonra 5 ay içinde 50 kilo ve eski fiziğine döndüm ama bebeğim 6 aylıkken hamile olduğumu öğrendim ikincisinde doğumdan sonra çok dikkat etmeme rağmen çok kilo veremedim ve dediğiniz gibi çok moralim bozuluyor herkese göre 56 kilo az olabilir ama bana aşırı fazla geliyordu diyete ve reformer pilatese başladım bir buçuk ay oldu şuan 52 kiloyum ve eski fizigimdeyim göbeğim tamamen gitmek üzere doktorum bunda çok daha geç kilo vereceğimi söylemişti zaten ama ben çok kafaya takıyordum bence diyet ve spora başlayın insan spora gidince motive oluyor