Mommyyigit bu şekilde değilim giyin süslen püslen çık yapıyorum.Saçlarımı yapmadıysam, kaşlarım uzadıysa,boyam geldiyse ve sürekli pijamalıysam bu şekildeyim.Bol dışarı cık dışarıda hayat var ilk 4-5ay hiç çıkmadım berbat bir haldeydim inan psikolojim bozuldu,kendimden nefret ediyordum.Emzirme zor geliyordu dışarda bi alıştım heryerde emzirmeye başlamıştım kilodan felan değil evde kalmaktan bunalıyoruz