Liyosunannesi zarifbirhanim çok doğru bencede. anneler kural koyuyo ama babalar herşeye tamam dediği için onları daha cok seviyorlar gibi görünüyor. Ama benim kız baya bayaa anneci olmaya başladı bende şaşkınım😂
Miray5737 Benim kızımda 18 aylık anacı akşama kadar anne anne diye peşimde lavoboya bile gidince arkamdan bağırıyor 😁
Nilunas Grininyuztonu 8 aylık kızım doğduğundan beri babacı🥰yazık adam eve geliyor kucağından indirecek diye ödü kopuyor 🤣
Deletedmom_22 Grininyuztonu ikimizi de çok seviyor . Ben olmasam beni arar ağlar. Babası olmasa babasını arar ağlar 😁
Cihan Grininyuztonu oğlum 20 aylık olana kadar babasıydı daha sonra anneci oldu uyumaya gittiğinde bile beni ister ama babasıyla uyur düşse önce bana koşar babayı doğru düzgün görmeye görmeye çocuk babayı tınlamıyor
Halimea Mayaliipogacamm teşekkür ederim canım , ben cocukları severim birazda sabırlıyım, eşimde çocukları sever ilgili bir baba , cok şükür evlatlarımıza yetebiliyoruz🤗
yinehamile35 Grininyuztonu bi kızım bi oğlum var ikisi de hem anacı hem babacı hiç ayrım hissetmedik bu da ebeveyne bağlı
Grininyuztonu yinehamile35 sanmıyorum ebeveyne bağlı olduğunu bazı babalarda ilgili fakat çocuk alışkanlıktan mı bilmiyorum anneye bağlı olabiliyor ya da bazı bebekler anneleri sürekli yanında olduğundan babaya özlem duyup babaya düşkün olabiliyor bu benim şahsi fikrim :)
Deletedmom_73 Grininyuztonu Kızım şu an 8 aylık babaci oldu işten gelince seviniyor işe gidince ağlıyor 🥲