Grininyuztonu Selam kızlar, bebisler kimci ? Benim oğlum 18 aylık tam anacı sürekli anne anne diye peşimde 😂6 aylık oğlumun henüz belli değil ama babasını görünce heyecanlanıyor gülücükler atıyor babacı olacak sanırım 😂
zarifbirhanim Grininyuztonu Benim kızımda babaci. Çünkü babasında kural yok. Her halta tamam diyor 😀😀
Halimea Grininyuztonu büyük oglum( 3 yaşinda )babasina düşkün🥰 Ortanca oglum( 19 aylık) bana duskun 😍 Kızım (6 aylık) belli degil ikimizin kucagında🤗
Babybloom Grininyuztonu oğlum 5buçuk yaşında doğduğundan beri anneci bayaaaa anneci. Kızım 19 aylık, 1 yaşına kadar ne güzel babacıydı çok memnundum hayatımdan, şimdi o da anneci oldu🙄 aynı oda da uyuyorlar, uyuturken Bi birinin yanına yatıyorum Bi birinin😁
Liyosunannesi zarifbirhanim çok doğru bencede. anneler kural koyuyo ama babalar herşeye tamam dediği için onları daha cok seviyorlar gibi görünüyor. Ama benim kız baya bayaa anneci olmaya başladı bende şaşkınım😂
Mayaliipogacamm Halimea ay size maşallah ve helal olsun diyorum.cok imreniyorum.ama kendimde zerre o güç yok 🙂 bu kadar kısa zamanda bu kadar çocuk maşallah🙂
1BebekAnnesiii Kızım 14 aylık aşırı babacı ağlarken bile babağğğ diye ağlıyo çok işime geliyo akşama kadar ben bakıyorum akşam hep eşimde bana gelmiyo çünkü 🤣 eşimde diyo biraz da anacı ol düş yakamdan biraz dinleneyim🤪🤣
Reyhanakay Oğlum 5,5 yaşında anacı kızımda 8 aylık olacak buda anacı babası çok ilgili ama bana düşkünler
Dilaylaa Kızım üç yaşında babası olmadığı sürece anneci , babası varken babasından kimse ayıramaz onu aşık resmen 😅 aynı adama aşığız resmen
Balkizlarim Grininyuztonu büyük kızım hep anneci oldu 🙈 Baba da ilgilidir ama nedense ben daha bir ağır basıyorum 😄😍 Ortanca kızım ortak kıyamıyor eşit tutmaya çalışıyor yüreği güzel yavrum işte çocuk aklı 🤗♥️ Tabi su yönü de var beni korumacı yönü var 😄😍 Küçük kızım kapıda babasıni görür bir heyecan bir heyecan tabi dışarı için Sena da ortak davranıyor belli ediyor yani 😄😍
Halimea Mayaliipogacamm teşekkür ederim canım , ben cocukları severim birazda sabırlıyım, eşimde çocukları sever ilgili bir baba , cok şükür evlatlarımıza yetebiliyoruz🤗
Klymeneninatlasi Grininyuztonu benim oğlan dedeci ya babam varsa kimsenin suratına bakmaz onun kucağından dizinden inmez 😂😂 daha 10 aylık bide 😂
Hndealnathn 9 yaşındaki oğlum her daim babaciydi benden doğup eşimin kucağına doktorum dogumhanede oğlumu kucağına verdiği an ben bir tek taşıyıcı ve emziren anne oldum.9 senedir baba oğul koala gibiler.kizimda tam tersi benle koala gibi yaşıyor 13 aydir
AtaVeAnnesii Grininyuztonu 22 aylık oğlum tam bir anneci babası asla yanıma yanasamiyor elimii bile tutamaz 😅
MerveKayraTugra Büyük oğlum 4 yaşında sürekli benim peşimde. Babası ile 1 dk yalnız kalsınlar mutlaka kavga edip küser ağlayarak yanıma gelir. Küçük oğlum 2 aylık şu an bana bağlı. İlerde görecez. Ama büyük oğlum annemlere gittiğimiz zaman tam bir teyzeci her şeyini teyzesi yapsın istiyor. O yedirsin giydirsin (tuvalet hariç) onunla uyuyor. Onunla oynuyor bazen de dedeci. Teyzesi işte olunca dedesi ile oynar. Parka giderler. Arabaya binip gezerler.
Karaoglu05 Grininyuztonu bizim ki suan kız olduğundan mıdır nedir babasini gorunce gülücükler kahkahalar havada uçuşuyor.