Benim oğlum da 15 aylıktı aynı bu şekilde yürümezdi. Tek Elinden tutarsam koşar ama bıraktığım an kalkmazdı. Ağlardı hep elimden tut da yürüyeyim diye. Doktor tavsiyesiyle bir yöntem denedik 2 gün sonra yürüdü artık tel başına. Şöyle ki her elini uzatıp beni yürüt dediğinde olduğum yere bağdaş kurarak oturdum ve asla kalkmadım ağladı zırladı ama duymadım. Asla elinden tutup yürütmedim. Bir de saklambaç oynadım gittim yakın beni görebileceği yere saklanıp beni bulamaz ki beni bulamaz ki diye ona seslendim. Beni bulmak için yürüyüp olduğum yere gelmeye başladı. 2 gün sonra da alıştı zaten kendine güveni geldi tek başına yürümeye başladı. Şu an kendine güveni olmadığı ve rahat geldiği için elinizi tutmak istiyor.