Merhaba anneler, 15 aylık kızım var hala yürümüyor da, tay tay yapıyor desteksiz ayakta duruyor soralıyor ve tek elinden tutunca da kendi yürüyor ama daha desteksiz yürümüyor. Bir yandan da etrafın hala yürümüyor mu diye sormasından öyle çıktım ki bir yere gidesim gelmiyor ya da biri kaç aylık deyince daha küçük diyesim geliyor ki sormasınlar yürümüyor mu diye. Neyse içim dolmuş benim de😂 asıl meselem kızımı ne zaman görsem w oturuyor bende her görmemde düzeltiyorum ama o sonra oynarken ya da emekleyerek bir yere gidiyor mesela oturunca direk w pozisyonunda oturuyor bende endişelendim acaba bir fizyoterapiste falan götürmeli miyim sizin bebeklerde hiç böyle gördünüz mü yürüdüler mi?