1balkizannesi [silindi] 1 sy sonra gelicem kaynanamn yanında kurbana dek kalcam her yıl yapıyorm bunu . ztn 2,5 yıllık evliyim
Metehann12 luluuu merhaba valla sizin onerinizle dikilitaş.a gittik bayıldık valla 2 gün kaldık oğlum küçüktü ama hiç sorun da yaşamadık kampcilar sağolsun çok yardımcı oldular elden ele hep beraber benim oğlanı oyaladik 😂😂
luluuu Metehann12 ne güzel sevindim valla bizde memnunuz ilgi ve alakalarindan. Mersindeki mekanımız orası bizim ☺️
Metehann12 luluuu aynen isletmecileri de öyleydi kamp alaniydi ama evim gibiydi tek sıkıntısı Antep’e baya uzaktı çocukla yolda beni izleseydiniz offf 😂😂😂
luluuu Metehann12 oğlum 4 aylıkken gitmeye başladık biz. 25 gün sonra iki yaşında olacak gitmeye devam ediyoruz bize 3 saat kadar uzaklıkta ☺️
Metehann12 luluuu ay keşke bize de öyle olsa valla bizi yol çok yordu bı daha o yolu gözüm yer mi bilmiyorum valla 😂