Metehann12 kizlar Antep’te yasiyorum bayramda bı iki günlüğüne Mersin’e gidelim diyoruz eşimle kamp için onerebilcrginiz çocukla rahat edeceğimiz yer var mı
luluuu Metehann12 merhabalar. Ben Karamanda yaşıyorum iki senedir Dikilitaş tabiat parkı var öyle geçiyor adı internetten bakabilirsiniz oraya gidiyoruz biz. Ekim’de yine gideceğiz ☺️
Metehann12 luluuu merhaba valla sizin onerinizle dikilitaş.a gittik bayıldık valla 2 gün kaldık oğlum küçüktü ama hiç sorun da yaşamadık kampcilar sağolsun çok yardımcı oldular elden ele hep beraber benim oğlanı oyaladik 😂😂
luluuu Metehann12 kamp alanı zaten söylediğim yer biz memnunuz ☺️ en son geçen sene gittik darısı bu seneye ☺️
luluuu Metehann12 sıcak su,tuvalet,elektrik hepsi var☺️kendi cadiriniz yoksa onlarında çadırı var. Her türlü yardımcı olmaya çalışıyorlar
1balkizannesi [silindi] 1 sy sonra gelicem kaynanamn yanında kurbana dek kalcam her yıl yapıyorm bunu . ztn 2,5 yıllık evliyim