ahsenmomm valla o ayni bizimki de öyleleri de ben de görüyorum tek bir örnekle oğlumun saçlarını daha kestiremedik, oğlum da kolikti her şeyini kan, ter içinde yaptim, yaptık eşim çok destekcimdi napardim bilmiyorum o olmasaydı çok hareketli bi bebek her şeyi o kadar zor ki yemek yemesi, uyuması hele bi diş çıkardık geceleri 2 saate çığlık atarak ağlayarak kalkardi kalbim küt küt, asla anneanne, babaanne vs 5 dk durmaz, yemeklerimiz video ile yiyoruz 17 aylıgiz sallanarak uyuyor, her şeyimiz onun yemek, uykusuna göre ayarlı bunlar aklıma gelenler bunların çoğunu o kadar sakin, keyfini cikararak o kadar çok anne var ki biliyorum görüyorum banyodan sonra masaj keyfi vs bazen neden ya diyorum neden bir şeyimiz rahat, olumlu, zahmetsiz değil diyorum isyan etmiyorum lakin kimi bu çoğu süreci rahat, keyfini çıkararak geçiriyor anneliği doya doya yaşıyor kimi de kan ter içinde Allah evlatlarımızı korusun