Evet çoğu çocuk o dönemde böyle davranıyor. Kızım sakin bir çocuktu hep ama iki yaşı bizde sıkıntılı atlattık . Yani ortada kendine zarar verecek bir durum yoksa istediğini yapmasına hep izin verdim , ağlama krizlerinde tepkisiz kaldım öyle pek üzerine düşmedim ben. Ve atlattık . Yani bu kadar kafanıza takıp kendinizi yıpratacak bir durum değil bu , çocuğunuz hızla büyüyor ve bu duruma alışmaya çalışıyor şuan onun için daha zor bir dönem . Belki birşeyleri merak ediyor çok doğal , kendini keşfediyor karakteri oturuyor bu dönem. Bu yüzden ne kadar sakin kalırsanız o kadar kolay atlatırsınız . Kızmak bağırmak veya yanında ne kadar şımarık bu çocuk gibi isyanlarda bulunmak çok çokk yanlış ve uzatır bu süreci .
Ağlıyor mu 🤷 ağlasın sadece o an örnek veriyorum şuan ağlıyorsun ve yaptığın yanlış senin sakinleşmeni bekliyorum diyecek ve bekleyeceksiniz. Sustuktan sonra yine yaptığı davranışın sizi üzdüğünü söylemeniz yeterli. Bol bol konuşun onunla .Kendinizide onuda yormayın .🌼