Feyzmomm aynen ben de aynı durumdayım akşamları sütüm kalmıyordu çocuğu bir şekilde oyalayıp uyutmaya çalışıyorduk. Şimdi gece sağıyorum akşam yetmeyince biberonla veriyorum. Şimdi emzirme aralıklarını açmaya çalışacağım, çünkü hazımsızlık ıkınma gaz uykusuna da engel oluyor, uyumuyor çocuk, uyumayınca da emmek istiyor. Hep kısır döngüdeyiz ve bu süreç beni de ok yıpratıyor