Aysenur-Goktug Bizde bingöl’den tayinciyiz Hatay bursa Mersin tokat Aydın Muğla ilk yerlerimiz inşallah içimize sinen biyer gelir
Nurgl Aysenur-Goktug bizde bTıdan doğuya geliyoruz ve tercihlerimiz arasında Bingöl var nasıl bir yer çalışma şekli ev falan kiralar biraz yardımcı olur musunuz rica etsem 🥰
Aysenur-Goktug Pandagiller doğuda nerdesiniz acaba eşiniz hizmet bölümünde çalışıyosa en düşük maaşı alır batıyla ayni
Pandagiller Aysenur-Goktug eşim unsur komutanı ve gezici birlikte komando sürekli dağda mardinde şuan
Pnarr_ Pandagiller doğuda 10600 alması nerdeyse imkansız zaten şuan normal batı maaşı 10 binden aşağı alan yok Doğu tazminatı almıyor musunuz ki
Hmyra06 Pandagiller canım bizde doğudayız 13bin felan alıyor eşim yanlış biliyorsun tazminatsız şekilde 10 bin TL alınıyor
Hmyra06 Pandagiller gözükmüyormuş canım bordroda eşime sordum 10 bin gözüküyormuş bu arada maaş tazminatla birlikte 14 bin TL miş yine eşime sordum
Pandagiller Hmyra06 bizim bodroda 14 bib gözüküuor ama kesntiler falan derken ele gecen bürüt 10.800 yazıyormuş baktım attıgı resme yanı tazmınat ayrı yatıyor bodroya işlemiyor
Tortilla_ Pandagiller Batı da olan devreler diyeyim maaşına kadar bilgi veriyordu. En az 9 bin küsur alan var yani. Biz Mardindeyiz merkezi yerler 17 bin alıyor biz promosyon dahil 18250 TL alıyoruz. Asıl siz Bitlis de nasıl 10600 alıyorsunuz ona şaşırdım 😳