Yusuf20 kiralar artık heryerde yüksek ya biz afyondayız küçük bi ilçesindeyiz bim daha bu sene açıldı öyle bi yer yani😁çalışma sistemi yorucuu yoğun oluyor. İnek tarlama girdi eşşeğime taş attılar vs diye ihbarlar geliyor😬kira 1000 1500 civarı ama doğalgaz yok. Kömür alıyorsun. Tonu 8-10 bin arası olmuş sanırım. Tüp kullanıyorsun. Doğuya göre düşük maaaş