4 ay 14 günlüğüz. Az önce bı posta da yazdım. Kızım uykuya gecerken kıyameti koparıyor. Bu saat oldu daha yeni uyudu. Ayakta zıplaya zıplaya uyuttum. Geceleri 1 kez kalkan bebek 4 5 kez çığlık atarak uyaniyor. Emmiyor. Uykusu var uyumuyor. Karnı aç memeyi almicam diye kendini geri atıyor ağlıyor.2 haftadır kolum felç gibi bişey oldu onu tasimaktan sürekli uyuşuyor. Artk kullanamıyorum nerdeyse sol kolumu. Bitsin artk su atak. Yoksa o bitmeden ben biticeem😭😭😭😭