Nerecyaaa Bebekte huzursuzluk oldu, gece uyumuyor 😏, sürkli ağliyor, kucak istiyor, uykusunda ağliyor normalmi bunlar sizdede oldımu? 🌼
Asenam16 Nerecyaaa benimki 3 buçuk aylık, şimdiden 4. Ay atağına girdi valla, bide aşıyı olunca yandık ki ne yandık valla. Her ay atak atak atak 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bu en kötü atak sanırım, hep 4.ay atağını gördüm burda, sıra bizde 😬 Allah sabır versin hepimize 🙏😂
Deletedmom_58 Nerecyaaa evet aşıdan sonra bizde öyle olduk gündüz iyiyiz de akşam oldugu zaman sürekli kucak emmek istiyor
elifizm Nerecyaaa vallahi, geçmiş olsun merak etme ben 2 yaş sendromuna kadar göreceğin en berbat atak ama geçicic bundan sonra uykuları daha düzenli olacak , büyüyor annesi
MyPrincessBaby_ Asenam16 bayramdan hemen sonra sıra bizede geliyor 🫤 göxüm korktu şimdi 😂 3. Ayımız zaten atak gibiydi
Asenam16 Nerecyaaa Valla atağa gireli 4 gün oldu benim pertim çıktı, atak sonunda nasıl Bi halde olurum Allah bilir 😩
Shdak Biz 3-4 arası yaşadık atağı bi de alı ile üzerine mum diktik😄 Allah yardımcınız olsun hatırlamak istemiyorum bu ayı