Beyzaer 18 aylık oğlum ve doğduğu günden beri mamayla besleniyor hiç sütüm olmadığı için, gayet de sağlıklı hamd olsun içinizi ferah tutun, laf edenlere de ne yapayım açlıktan ölsün mü çocuk diyip kapatın ağızlarını, başına gelmeyen bilemez ne kadar zor bir şey olduğunu. O bebeğin annesi sizsiniz ve onu sizden daha çok düşünüp önemseyen kimse yok bu hayatta. Millet ne derse desin umursamayın. 😊 Allah yardımcınız olsun 🙏🏻