meleginannesiyim asla mama karşıtı biri olmadım. Süt yetmiyosa, bebek emmiyosa, süt yoksa tabi ki mama verilcek başka ne verilebilir. Mama zararlıdır diyenleri de anlamam asla ama sizi de anlayamadım. Sütünüz varken sırf zayıflamak için bebeği mahrum bırakmak bana bencillik gibi geldi. Her ne kadar mamalar anne sütüne çok yakın olsa da yerini tutamaz diye düşünüyorum. Ek gıdaya geçince de yemenize dikkat edip verebilirdiniz bence. Sizin tercihiniz banane diyemicem üzgünüm çünkü dünyaya getirmeye karar verdiğiniz, kendi isteğinizle doğurduğunuz bebeğinizi sütünüzden keyfi mahrum etmek doğru değil. Bebeğiniz sizi seçmedi siz onu seçtiniz