Elmskrksa şey de geldi aklıma, ev ahalisinin de mesela 22 gibi herkesin yatağa girmesi ve ışıkların kapanmasi gerekir.
Eger bugüne kadar böyle geldiyse, zaten bir yerden sonra etkenlerden çıkıp iş alışkanliga dönüşmüş olabilir.
Bu alışkanlığı değiştirmenin yollari olabileceğine inanıyorum bir şekilde, eger herangi bir sağlık sorunu mevcut değilse.