Dmtdrn yat uyu dinlen artik 😂 ben 1 ay alarmli kalmaktan bikmistim doktora sordum sarilik yok kilo alimi iyi kaldirma demisti hatta gazini uzun sure cikaramiyorsan .kendi rahatsiz olmuyorsa cikarma demisti.1.5 aylikken işte biraktim rahat ettik ikimizde suan buyudu gece beslenmek için uyanmaz 😁 aç olan yikiyor ortaligi yeni dogan olmadigi için acikinca kendisi uyaniyor ☺️