1PrensAnnesiiiii 17 ay 19 günlük olduk. Günler su misali elime verdiklerinde ufacıkti. Allah’ım nasıl tutacağım nasıl bakarım annem gibi bir anne olabilir miyim diyordum geceleri uykum ağır ağlarsa nasıl duyarım diyordum. Hiç uyumadım oğlumla canı sağolsun ufacık dediler 3200 gram doğdu diye canı içinde olsun derdi hep annem anneannem buyur o derlerdi sütüm olur inşallah emer dedim emdi çok şükür çok güzel emdi emzirmeyi o kadar sevdim ki ağlaya ağlaya biraktirdim memeyi. Sütüm öyle güzel yaradı ki ogluma küçücuk diyenler şimdi tosunum diye seviyorlar oğlumu. Herşey çok güzel gidiyor ve çok hızlı tutabilsem keşke zamanı bu kadar çabuk büyümese oğlum ❤️ çok seviyorum onu 🥰❤️