Latiko 1PrensAnnesiiiii tam 4 aylık olduk bugün nasıl geçti anlamıyorum. Bazen hemen büyüsede rahatlasam, bazende allahım nolur biraz yavaş derken buluyorum kendimi. 🥹🥹
1PrensAnnesiiiii Latiko yaaa bende öyleyim bazen hiç büyümesin istiyorum bazen de çabucak büyümesini istiyorum 🥲🥺
MSM58- 1PrensAnnesiiiii henüz gözüken bişey yok ele geliyor ama çok garip bir duygu bebeğim büyüyor hem duygusal hemde keyifli ☺️
1PrensAnnesiiiii Zeliha27mira aynen öyle Annelik yorucu ama bi o kadar da güzel maşallah sizedeee ☺️🧿
tubiiik_ 1PrensAnnesiiiii 3 ay 18 gunluk olduk annelik cok guzel tarifsiz anlatilmaz yasanir bazi geceler gunduzuumm oluyo bazi gunduzler gecelerim oluyo ama bundan hic sikayetci degilim bu aralar cok heycanliyiz agular hava ucusuyo konustukca heycanlaniyo 🤗
1PrensAnnesiiiii tubiiik_ yaa maşallah sizedeee ☺️ öyle tabi zor ama tatlı bir şey annelik bi gülümsemelerine herşeyi unutuyoruz zaten sağlık li olsunlar da gerisi önemli değil bizim için ❤️
1PrensAnnesiiiii Balkupum2505 Anladım bacım Allah yardımcın olsun ne diyim valla geçer inşallah biraz daha sabır 😁😁☺️
minikprensannesiiiii 1PrensAnnesiiiii 6 ay 29 günlük olduk zaman gerçekten çok hızlı geçiyor küçücük dü nasıl büyüyecek derken büyüdü bile 😍
3melek_annesiii 1PrensAnnesiiiii 5 ay 2 günlük olduk daha dün minnacikti şimdi kahkaha atıyor kurban olduğum 🥰❤