Ayakta sallıyorum bi yandan ninni çalıyor elime çıngırak alıyorum onu göstererek çınlatıyorum aynı anda sallıyorum çok ağlarsa ninniyi kulağına dayıyorum 10dk içinde uyutuyorum uyumazsa çok ağlıyorsa alıp kucağımda gezdirip sakinleştirip tekrar aynı şeyleri deniyorum