merveynl Ayyyy ne atakmış çok fena 17. Haftaya girdiğimizde başladı o kadar çok uykusu var ki uyumamak için direniyor resmen… çığlık çığlığa inanılmaz çığlık atıyor sesi kısılacak neredeyse var mı benim gibi olan ne zaman geçti neler yaptınız sevgili anneler… bu arada Kadir gecemiz mübarek olsun, Nice sağlıkla bayrama ulaşalım inşallah sevgiler 🌸
-melistosdogdu merveynl bugün yaşadık 17.00dan 21.00 kadar uyutmak için uğraştım delirmek uzereydim uykusu var dalamiyor herşeyi denedim yok uyuyamıyor eşim geldi hoppacik guppacik yaptı öylelikle uyudu. Battaniyenin içine koyduk bir ucundan o bir ucundan ben salladık ona hoppacik guppacik diyoruz 😅😅 sallama karşıtı değilseniz deneyin faydası var
DemetF merveynl atak haftalarinin dogru olmadigini soyledi doktorumuz ama buyume ataklari varmis tabi benim kizim da 3 ay 23 gunluk 20 gundur gunduz hic uyumuyor neredeyse ve surekli bagirma bazen aci aci aglama ardindan hemen gulmeler bole bir dongudeyiz bi kacgundur biraz azaldi ama tam olarak gecmedi
Melissa3 merveynl merhaba benim kızımda 4 ay 7 günlük yaklaşık 2 haftadır uyumamak için ağlıyo ve direniyo sürekli dolaştırıyoruz sakinleşince tekrar uyutmayı deniyoruz geçicek inşallah bu dönemde
Pediatrihemsiresianne merveynl bütün atak postlarını takip ediyor olabilirim o derece 🤣🤣 2 gündür bi ben bi Allah biliyor vallahi dediğiniz gibi çığlık atıyor bağırıyor kendiyle bile kavga ediyor sanki o derece söyleniyor uyumuyor ağlıyor mutsuz huysuz dönmeyi de öğrendi tam oldu ya tamam dedim ben pes ettim öylece izliyorum onu 🥹
merveynl -melistosdogdu aynen öyle karşılıklı bir duruyor onda da 2. Eleman lazım 😂😂 gündüz yalnız olunca inanılmaz zorrrr ahhh ahhh
gns_123 Suan resmen bu postu ben mu açtım dedim o derece ayni durumdayiz deli gibi uykusu var nasil agliuor gozler kapali devamli aglamakli. Bebekler bu ayda cok hizlu gelisim gösterdikleri için beyin karmaşasi yaşıyorlar. Devamli kucakta tutuyorum sakinlesmesse balkona cikip cicekleri disariyi seyretiyorum. Daha sonra hergun 40 dk yürüyüşe çıkıyorum ana kucağını alip. Sokaktada biraz huysuzlanırsa eve girer girmez banyo yaptiriyorum suyla oynayinca rahatlıyor. Bu donemde her zamankinden daha cok ilgi vermek gerekirmis. O agladikca hic susmassa bende agliyorum çözüm bende bukadar l😁
Rose-leaf Bizim de aynı çığlık atıyor gündüz uykusu asla yok 5 dk 10 dk geçmiyor gece uykusu güzeldi oda bozuldu
Asyalina29 merveynl 5 aylık olmamıza 1 gün kaldı. 4. Ayın başlarında öyleydik çok şükür iki haftadır iyiyiz düzene girdi. Uyumama, emmek istememe, huzursuzlanma, ağlama krizleri☺️ Mümkün olduğunca rahat geçirmeye çalışın. Hepsi geçiyor Allah sağlık versin de
DemetF _hamisanne biz 3.ay asilarini olduktan bi kacguun sonra basladik huysuzlanmaya 20 gundur boyleyiz bi kacgundur biraz azaldi ama gunduz uykulari hala sikinti