Canım benim sen hapa başlamasan emzirmeye devam etsen de sağlığın iyi olmaz yine çocuğuna bakmazsın
Yani emzirmen gereken önemli ilk 6 ay emzirmişsin artik buna da şükür cocugunun sana ihtiyaci var sağlığın önemli üzülme ve ilacina başla bir an önce de sağlığına kavuş lütfen